Centralizační platforma vzdálené správy parkovacích objektů
Základní informace
Název zadávacího postupu
Centralizační platforma vzdálené správy parkovacích objektů
Systémové číslo NEN
N006/24/P00000133
Aktuální stav ZP
Neukončen
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24P00000133
Druh zadávacího postupu
Předběžná tržní konzultace
Datum uveřejnění ZP na profil
05. 08. 2024 14:42
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Petr
Příjmení
Halbrštát
halbrstat@hvhlegal.cz
Telefon 1
+420 222510010
Telefon 2
+420 728185479
Předmět
Popis předmětu
Zadavatel má v úmyslu zadat veřejnou zakázku, jejímž předmětem bude pořízení centralizační platformy (SW systém), do které budou za požadovaným účelem připojena vybraná podřízená zařízení parkovacích objektů ve správě zadavatele, a to aktuálně provozovaná a v budoucnosti pořizovaná (dále jen „veřejná zakázka“). Zadavatel předkládá svoji představu o plnění, které by mělo být předmětem veřejné zakázky v Základním popisu požadavků zadavatele, který je přílohou č. 2 výzvy k účasti na PTK. S ohledem na charakter předmětu veřejné zakázky se zadavatel rozhodl využít možnosti vést předběžné tržní konzultace ve smyslu § 33 zákona (dále také jako „PTK“). Účelem předběžné tržní konzultace je získat od dodavatelů informace týkající se zadavatelem vymezeného předmětu plnění veřejné zakázky, možností a způsobů zajištění plnění veřejné zakázky, případně také stanovení vhodných kvalifikačních předpokladů a technických podmínek tak, aby mohly být zadavatelem stanoveny zadávací podmínky v souladu se zákonem a současně aby následné plnění odpovídalo potřebám zadavatele a taktéž možnostem trhu. Předběžných tržních konzultací se mohou zúčastnit všichni dodavatelé, kteří působí na relevantním trhu a jsou schopni realizovat veřejnou zakázku. Předběžné tržní konzultace budou vedeny tak, aby nebyla narušena hospodářská soutěž ani zásady zadávání veřejných zakázek ve smyslu § 6 zákona. Předmětem PTK je vyjádření dodavatelů k otázkám uvedeným v dotazníku, který tvoří přílohu č. 1 výzvy k zahájení PTK. Zadavatel žádá, by dodavatelé zaslali vyplněný dotazník do 26. 8. 2024 (včetně) na adresu datové schránky společnosti HVH LEGAL advokátní kancelář, s.r.o., ID schránky: r3dsy8h. nebo na kontaktní email office@hvhlegal.cz.
Položky předmětu
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
05. 08. 2024 14:42 | Uveřejnění zadávacích podmínek |