Centralizační platforma vzdálené správy parkovacích objektů

Základní informace


Název zadávacího postupu

Centralizační platforma vzdálené správy parkovacích objektů

Systémové číslo NEN

N006/24/P00000133

Aktuální stav ZP

Neukončen

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24P00000133

Druh zadávacího postupu

Předběžná tržní konzultace

Datum uveřejnění ZP na profil

05. 08. 2024 14:42

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Petr

Příjmení

Halbrštát

E-mail

halbrstat@hvhlegal.cz

Telefon 1

+420 222510010

Telefon 2

+420 728185479

Předmět


Popis předmětu

Zadavatel má v úmyslu zadat veřejnou zakázku, jejímž předmětem bude pořízení centralizační platformy (SW systém), do které budou za požadovaným účelem připojena vybraná podřízená zařízení parkovacích objektů ve správě zadavatele, a to aktuálně provozovaná a v budoucnosti pořizovaná (dále jen „veřejná zakázka“). Zadavatel předkládá svoji představu o plnění, které by mělo být předmětem veřejné zakázky v Základním popisu požadavků zadavatele, který je přílohou č. 2 výzvy k účasti na PTK. S ohledem na charakter předmětu veřejné zakázky se zadavatel rozhodl využít možnosti vést předběžné tržní konzultace ve smyslu § 33 zákona (dále také jako „PTK“). Účelem předběžné tržní konzultace je získat od dodavatelů informace týkající se zadavatelem vymezeného předmětu plnění veřejné zakázky, možností a způsobů zajištění plnění veřejné zakázky, případně také stanovení vhodných kvalifikačních předpokladů a technických podmínek tak, aby mohly být zadavatelem stanoveny zadávací podmínky v souladu se zákonem a současně aby následné plnění odpovídalo potřebám zadavatele a taktéž možnostem trhu. Předběžných tržních konzultací se mohou zúčastnit všichni dodavatelé, kteří působí na relevantním trhu a jsou schopni realizovat veřejnou zakázku. Předběžné tržní konzultace budou vedeny tak, aby nebyla narušena hospodářská soutěž ani zásady zadávání veřejných zakázek ve smyslu § 6 zákona. Předmětem PTK je vyjádření dodavatelů k otázkám uvedeným v dotazníku, který tvoří přílohu č. 1 výzvy k zahájení PTK. Zadavatel žádá, by dodavatelé zaslali vyplněný dotazník do 26. 8. 2024 (včetně) na adresu datové schránky společnosti HVH LEGAL advokátní kancelář, s.r.o., ID schránky: r3dsy8h. nebo na kontaktní email office@hvhlegal.cz.

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail05. 08. 2024 14:42Uveřejnění zadávacích podmínek